Home

wersja niemiecka 2017 - Polska

2017 - Polska

Tegoroczny wyjazd do Polski trwał znów tydzien. Objechaliśmy jak zwykle Łódź, Mrągowo i Toruń. Spotkania z rodziną, rozmowy wesołe i smutne... Ot, czas powrotów do kraju - zawsze chętnie.
Zdjęć robiliśmy mało - jakoś nie mysleliśmy o tym - wiec nie ma albumu, tylko kilka komentarzy pod poniższymi zdjęciami.

Polska

Nocleg w Turyngii w Posterstein Przed kolacją poszliśmy na spacer na zamek Żakowice - cięźarna męźczyzna Łódź - cmentarne spotkanie Oźarów pod Warszawą - spotkanie z kuzynką (Haha - z przymruźeniem oka - 'Droga z pierwszeństwem przejazdu') Mrągowo, hotel Molo - tu nocowaliśmy juź częściej Widok z okna hotelowego na jezioro Czos Apartament w hotelu Molo Popołudniowy spacer Molo na Czosie Spotkania cmentarne Toruń, 3.05 - święto Konstytucji Nasz dojazd do hotelu hamowały historyczne postacie Obwieszczenie i pokazy na Rynku Staromiejskim Rycerskie zabawy na podzamczu Kiermasz na podzamczu. Odkąd mamy wnuka patrzymy na taki towar innym okiem Hotel na Podzamczu '1231' - ten budynek był pierwszą bazą Krzyźaków Nowa Restauracja w Toruniu - byliśmy tu na kolacji z przyjaciółmi